L' justin bieber - one time (L'

absolut bästa låten
av sötaste killen, kärlek till denna låten <3'



as härlig dag i skolan idag:dd'
först hemkunskap i kålebacka.
as lång väg dit bara, vi gick fel typ 20 ggr.
men kom endå i tid!?
och hälften av klassen kom efter oss. då måste de ju betyda att vägen va typ krånglig
och inte vi som är dumma och inte hittar? (a)
sen håltimma hela dagen.
typ ingen idé att ja åkte till skolan ens?
tog halv 2 bussen hem då.

nu sitter jag i min säng och äter lasange och kollar simpsons.
härligt, idag blir nog bara hemma dag fast ja skulle vara med marie (L

imån blir anastasia hoppas ja:o
<3
pusss / L'

NU KOMMER SNYGGASTE BILDERNA PÅ MIG & JULIA





JAG ÄLSKAR DIG!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

va heter du sötnos? ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ( som bara jag ser )

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0